I'm 22 years old. The only daughter of Mr. Mohammad Taslim and Mrs. Rubiah Raffee. I love surfing internet, playing games and chilling at home.
RSS

Saturday, January 10, 2009

Last Night Is A Very Special Night Which Is Very Hard To Repeat Back

Ok, friends!
Last night is my birthday.
Happy Birthday again, Boyfriend!
Birthday plan nie I, Aey & Syazree plan last minutes...byk tukar plan sebab dorg tgh exam lg.
I cite sket sorotan plan kami nie.



Yesterday at 6.30pm, I text Aey and told him that the venue is either @ EP's Garden or Ixora swimming pool.
But Aey diam...tak reply msj...itu maknanya, diaaaaa tido ...da agak mamat nih .
Then I kuar g Tesco beli Chocolate Fudge Cake kat Secret Recipes , carbonated drinks, paper plates and paper cups and forks.
Pastu blk dr Tesco terus amek and we had our dinner @ Estrella Cafe.
I ordered Chicken Butter Rice + Fried Vegetables while ordered Chicken Chop.
Sedap gile makan kat sana.
All of you SHOULD try ok!
Btw, special thanks to Shasha for the suggestion to eat there.
After dinner, I sent him home then I plak lepak kat umh dgn Janice, Charlene & kwn dorg lg sorg I xingt nama.
Sorry, baby!
Borak2 dgn Janice sume...dorg kata dorg da sing-sing birthday song kat .
At first dorg plan nk kenekan coz tak de another Janice's number.
Tp plan dorg tak menjadi plak sbb dpt cam suara dorg.
Hahahaha... kantoi disitu!
Lepak2 sampai kul 11.15mlm.
Then dorg gerak blk.
Pastu I plak gerak kuar amek Nad around 11.45pm and straight went to Dataran MBMB kat JJ tuh.
, Aey, Syazree & Akir sampai dlm kul 11.55pm.
Aey & Syazree kata susah gile nk pujuk kuar sbb da mkn.
Jd dorg dpt 1 idea utk pujuk kuar.
The idea is from Syazree.
"Kem, teman aku jmpe awek aku kat UITM. Aku xtau jalan ah. Lagipun ko je yg ada kete. Ktorg takde kete nk g sana".
Because of that point je, setuju g.
Hahahahaha...
Brilliant idea, kn?
Then adik2ku bwk round2 kat taman situ.
So, sempat lg I & my friends setup the cake and etc.
Buttttt....at the same time, I nervous gile sebab nie 1st time I wat surprise party utk boyfriend.
Pastu dlm kul 12.02am, sampai & dia terkejut tgk ktorg ada kat situ with the cake.
Pastu mula la dia sedih2 and syahdu2 sket.
Hahahaha...
Best kn b?
Pas celeb, ada photoshoot sket from Daus.
Nnt once I da dpt gambar2 tu, I upload kat blog.
Butttt...I ada gambar2 laen gak utk diupload nnt.
Hahahahaha...
At the end, we all balik umh around 1.30am.
This is the best memory in my life!


SPECIAL THANKS TO:
AEY
SYAZREE
NAD
ZAYD
SHASHA
SITI
FIFI
AKIR
MEME
YUS
PAAN

FEEQ

DAUS

SYENAZ
SHA
KOJEK
AKMAL
IZZAT
& SESAPE YG TELAH HADIR KE BIRTHDAY BASH SEMALAM!

2 comments:

  1. alarr.. sad nye i takde kat sana..
    huhuuhu..
    agak kelakar kat "nak jmpe awek kat uitm" tuh..
    uitm last blh keluar pukul 10.30pm ye abg akem..
    and masuk by 11pm.. :D

    ReplyDelete

Thanks for the comments (: